شهریه تحصیلی دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد آموزش الکترونیکی سال ۹۳

۲ شهریور ۱۳۹۳


مقطع   کارشناسی ارشد  


نوع ورود   آموزش الکترونیکی  


وضعیت تحصیلی   فعال  


سال تحصیلی   سال اول   سال‌های میانه   سال آخر  


سال ورود از 93


شهریه ثابت ۱۲.۵۴۰.۰۰۰ ریال (به ازای هر نیمسال)
شهریه دروس تئوری و عملی ۲.۶۴۰.۰۰۰ریال (به ازای هر واحد)
شهریه پروژه ۵.۵۴۴.۰۰۰ریال (به ازای هر واحد )
شهریه دروس تئوری جبرانی ۱.۶۵۶.۰۰۰ریال (به ازای هر واحد)
شهریه دروس عملی جبرانی ۴.۱۴۰.۰۰۰ریال (به ازای هر واحد)

****************************************************************
نکته ۱: نحوه پرداخت شهریه بصورت آنلاین و دستورالعمل اجرایی مالی دوره به پیوست می باشد .(مراجعه به اطلاعیه های موجود در پایین صفحه )
نکته ۲: دانشجویان از ترم پنجم تحصیلی ملزم به پرداخت هزینه اضافه سنوات آموزشی مطابق با تعرفه مالی جاری دانشگاه در زمان تمدید ترم می باشند .
نکته ۳): کلیه دانشجویانیکه مشمول سهمیه شاهد و ایثار گر می باشند ضروریست جهت دریافت معرفی نامه از امور ایثارگران دانشگاه به آدرس ذیل مراجعه نمایند.
آدرس : خیابان انقلاب - بین چهار راه ولیعصر و چهار راه کالج- خیابان شهید سعید- بن بست نائینی- انتهای کوچه پلاک 12 طبقه چهارم 
شماره تماس : 66400603


****************************************************************
( نکات قابل توجه در طول تحصیل )
۱) زمان پرداخت شهریه ثابت : دانشجویان موظفند شهریه ثابت هر نیمسال را قبل از ثبت نام به صورت الکترونیکی (آنلاین) پرداخت نمایند. 
نکته : توصیه می گردد جهت پیشگیری از هرگونه اختلال در زمان ثبت نام حداقل یک هفته قبل از ثبت نام اقدام به پرداخت شهریه نمایید.

۲) زمان پرداخت شهریه متغیر نیمسال اول تحصیلی : دانشجویان موظفند شهریه متغیر خویش را بلافاصله پس از ثبت نام و حداکثر تا پانزدهم آذرماه هر سال تحصیلی به صورت الکترونیکی ( آنلاین ) پرداخت نمایند.

۳)زمان پرداخت شهریه متغیر نیمسال دوم تحصیلی : دانشجویان موظفند شهریه متغیر خویش را بلافاصله پس از ثبت نام و حداکثرتا پانزدهم خردادماه هر سال تحصیلی به صورت الکترونیکی ( آنلاین ) پرداخت نمایند. 
نکته : زمانهای تعیین شده در بند 2 و 3 قابل تغییر نبوده و در صورت عدم تسویه حساب در زمانهای مذکور، دسترسی دانشجو به پورتال آموزشی قطع می گردد. 

۴)نظر به اینکه شهریه تحصیلی دانشجویان بصورت آنلاین انجام می گردد و در صورت فقط پرداخت کل مبلغ شهریه بصورت یکجا و صفر شدن مبلغ بدهی، کد مالی بصورت خودکار فعال خواهد شد لذا ضروریست کلیه دانشجویان بدلیل عدم امکان تقسیط شهریه، از مراجعه حضوری و یا تلفنی مبنی بر درخواست تقسیط شهریه خودداری نمایند.

۵)ضروریست کلیه دانشجویان در طول تحصیل خویش ضمن بررسی اطلاعات مندرج در پورتال آموزشی " بخش مالی " در صورت مشاهده هر گونه مغایرت اطلاعات درج شده پرداختها و یا تعداد واحدهای ثبت شده در بخش مالی، مراتب را به نحوه مقتضی به کارشناس مربوطه خود در دفتر آموزشهای آزاد اعلام نمایند .

۶)شهریه ای که با عنوان دروس جبرانی در بخش مالی پورتال آموزشی درج شده است بابت دروس پیش نیازی می باشد که بنا بر تشخیص دانشکده مربوطه برای برخی از دانشجویان در نظر گرفته می شود و دانشجو ملزم به پرداخت شهریه درس مذکور معادل شهریه دروس جبرانی خواهد بود .

۷)شهریه دروس افتاده بصورت کامل و معادل رقم شهریه دروس متغیر مطابق با تعرفه مالی دانشگاه محاسبه می گردد. 

۸)شایان ذکر است تعداد واحدهای ثبت شده در بخش مالی پورتال آموزشی براساس اطلاعات موجود در فرم ثبت نام دانشجویان می باشد لذا خواهشمند است به موارد ذیل توجه شود : 
چنانچه واحدهای دروس جبرانی در بخش مالی پورتال آموزشی بعنوان واحد نظری ثبت شده است لذا ضروریست: 
با مراجعه به فرم ثبت نام خویش از درج عنوان جبرانی در مقابل دروس مورد نظر مطمئن شوید .
در صورت عدم مشاهده عنوان جبرانی مقابل درس مورد نظر با مراجعه به اداره تحصیلات تکمیلی دانشکده خویش موضوع را با کارشناس آموزشی مربوطه در میان بگذارید و پس از اصلاح عنوان درسی با مراجعه مجدد به بخش مالی پورتال، اطلاعات بر اساس آخرین اصلاحات در بخش مالی درج خواهد شد .

۹): در صورت عدم ثبت واحدهای درس پروژه در بخش مالی دانشجو موظف می باشد مراتب را به کارشناس مالی مربوطه در دفتر آموزشهای آزاد اطلاع دهد .

۱۰): شهریه تعداد واحد درس پروژه فقط یک بار دریافت می گردد و دانشجو موظف به پرداخت شهریه ثابت نیمسال های تمدید شده پروژه می باشد .

۱۱)دروس تکدرس – معرفی به استاد :چنانچه دانشجویی درسی را بصورت تکدرس –"بصورت معرفی به استاد " اخذ نماید، شهریه تحصیلی بصورت کامل و مطابق با تعرفه مالی دانشگاه معادل شهریه ثابت و متغیر دریافت خواهد شد. 

۱۲)تسویه حساب دوره های قبلی : دانشجویان پذیرفته شده و در حین تحصیل واحدهای اقماری که خواهان انجام آزمون مجدد و ادامه تحصیل در واحد دیگری از دانشگاه می باشند باید قبل از شرکت در آزمون مجدد اعلام انصراف از واحد اولیه را به دانشکده مربوطه و اداره کل تحصیلات تکمیلی دانشگاه اعلام نمایند و پس از تسویه حساب با دوایر مختلف دانشگاه از جمله دفتر آموزشهای آزاد بابت شهریه تحصیلی فرایند تطبیق دروس گذرانده شده دانشجو مطابق با مقررات و دستورالعمل تطبیق دروس توسط تحصیلات تکمیلی دانشگاه انجام خواهد شد.

۱۳)کلیه دانشجویانی که در گذشته در دوره های تحصیلی این دانشگاه مشغول به تحصیل بوده اند موظف به تسویه حساب مالی دوره تحصیلی خویش با دفتر آموزشهای آزاد می باشند 

۱۴)درصورت استفاده دانشجویان از تسهیلات وام صندوق رفاه در هر زمان از سال تحصیلی که وصولی مبنی بر پرداخت وام صندوق رفاه به دانشگاه اعلام گردد ، مبالغ مربوطه وارد پورتال می شود. اگر قبل از سررسید پرداخت باشد بدیهی است از مبلغ بدهی شهریه کسر می گردد و اگر پس از آن باشد مبلغ وام از مبلغ قابل پرداخت بابت شهریه ترم بعد کسر می شود و در صورت فارغ التحصیلی، اقدامات لازم جهت استرداد مبلغ بستانکاری با مراجعه دانشجو به کارشناس مالی مربوطه در دفتر آموزشهای آزاد صورت خواهد گرفت.

۱۵)مهمانی در واحدهای پردیس اقماری : درصورت مهمان شدن دانشجویان دوره آموزش الکترونیکی هر پردیس در سایر پردیسها ، 50% شهریه متغیر آن درس به شهریه دانشجو اضافه می گردد .

دانشجو موظف به رعایت کلیه موارد فوق الذکر بوده و عواقب ناشی از عدم رعایت آنها بعهده شخص دانشجو خواهد بود و این دفتر پاسخگو نخواهد بود.

منبع :http://edu.aut.ac.ir/iCMS/pe/?f=p1&s=an.view&id=39&l=1



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 499
برچسب ها :

تاريخ : سه شنبه 25 شهريور 1393 | 14:22 | نویسنده : i.A |